wtorek, 8 sierpnia 2017

Kartka finansowa/ A financial card

Dobry wieczór !

Z ogromną przyjemnością ale i z odrobiną nieśmiałością przybywam z moją pierwszą pracą w ramach DT Fabryki Weny. 
 Mam nadzieję, że moje prace, które będę tutaj przedstawiać zainspirują Was do zabawy z tekturkami!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać nieco zmodyfikowaną wersję czekoladownika, który posłużył jako pojemnik na pieniążki, dużą ilość pieniędzy. Czekoladownik ozdobiłam kompozycją kwiatową, w której pojawiły się maleńkie kwiatuszki z foamiranu oraz magnolie, które jak zwykle nieco zmodyfikowałam kolorystycznie. 


Good evening!
I'm anouncing with a great pleasue that I've become a member of Fabtyka Weny DT. 
I hope my works will inspire you to play with the chipboard!
 Today, I'd like to show you a modified version of a chocolate box, which was used as a box for money, quite a lot of money. I decorated the box with a flower composition I made from foamiran foam and magnolias, that I coloured a little bit.
 Ozdabiając pudełko przecięłam border Catch the dream i umieściłam go po przeciwnych stronach kompozycji.

To decorate the box I cut the Catch the dream border and I placed it at the opposite sides of the composition.







 Wykorzystałam:

http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-galazki-z-listkami-srednie-kepki/1077  http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-bordery-Catch-the-dream-/399


http://fabrykaweny.pl/pl/p/Bloczek-papierow-bazowych-do-scrapbookingu-Sercem-malowane-Heart-Painted-Lemoncraft-/843




Pozdrawiam Was serdecznie!!!!/ Kind regards to you all!!!

4 komentarze:

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...